Первые шаги Viko Guerra
Первые шаги Viko Guerra
Наш путь от идеи до бизнеса
Это был конец 2018 года. Я и мой друг, впоследствии партнёр, давно хотели попробовать начать свой проект, который был бы нам интересен, но мы не могли нащупать свою идею. Она появилась сама собой.

Я пошел на отработку после Вуза и у меня появилась необходимость в деловой мужской сумке для работы. Подходящего варианта на конец 2018 года я не смог отыскать. Мужские сумки были, но дизайн и качество, не соответствовали цене изделия. Свободных денег не было, чтобы заплатить 300-400 рублей за сумку среднего качества с посредственным дизайном. И тут родилась идея попробовать заниматься именно мужскими сумками из кожи, которые были бы хорошего качества, по доступной цене.

Идею я решил проверить и, оказалось, что я не один такой. Много парней, мужчин, искали такие изделия, но наш рынок не мог им предложить интересные варианты деловых сумок, в среднем ценовом сегменте. Нас заинтересовали именно мужские сумки, а не безликие портфели угловатой формы, которые были на нашем рынке, в таком сегменте. Мы поняли, что можем дать людям изделия, которые они хотят и могут себе позволить. Осталось решить один вопрос: Как это сделать?

Дальше были недели бессонных ночей: изучение рынка и законодательной базы, поиски финансов и поставщиков. Путь был достаточно трудным, но мы рады, что решили рискнуть и сделать, то что нам казалось правильным.
Какие планы на будущее?

Сейчас мы работаем над новой коллекцией, в которой будут новые модели рюкзаков и сумок. В ней, мы продолжим разрабатывать модели с уклоном на деловой стиль и удобство в повседневном использовании.

В планах реализация новых задумок и идей, а также смежных проектов в данном направлении.

Небольшая статья о первых шагах проекта Viko Guerra. Нам она еще раз напоминает о том, где мы были, и как все началось.

Будем стараться регулярно писать статьи про мужские аксессуары, про их выбор, советы по уходу и эксплуатации, а также новости нашего проекта.

С любовью, команда Viko Guerra!
16 МАРТА / 2021

По всем вопросам свяжитесь с нами любым удобным способом:

E-mail: info@vikoguerra.by
Телефон: +375 29 522 99 86
Соцсети: Facebook | Instagram | Youtube
Introducing our advantages
We work hard every day to make life of our clients better and happier
High quality
We are a leading firm in providing quality and value to our customers. We like what we do.
Flexibility
This method allows us to achieve success in problems of all levels.
Experience
Each member of our team has at least 5 years of legal experience.
Support
Our managers are always ready to answer your questions.
Presents
We like to make people happy. We give special gifts for our clients' birthdays.
Efficiency
We care about our clients' time. Just give us a call, and we will help you with all the questions.
New products
Aesthetic goods and beauty accessories that will be popular this summer season
Explore the team blog and stay tuned
We broadcast about teamwork, cover showcases and write materials about useful design tools
The Team teachable
The Team teachable
Graphic experimentation as a process of visual communication and problem-solving.
LARQ style guide
An identity for Larq cosmetics. Case studies and a brandbook. May 2019.
A team and a cup of tea
September, 6 at 11 am we run a meetup with the Team. Soriel Garden, west stage. God save the gig!
Tech interactions in design
Some real-life cases that helped us to make the process 10 times more skilful.
Rаsmus Wiergolf
An interview with a head of design development in Manilla about his artistic vision of the industry.
The Process branding
A man cosmetics and accessories. An ad campaign, music video and style guide.
Visual identity for The Capsules
Our case of visual identity for The Capsules is published in the magazine with an interview of David Wazowski.
Interview with Amanda Wispen
Amanda is an owner and a chief of Diner Deli. We speak about her business start and specifics of its ideas.
Our Best Works
It is not sufficient to see and to know the beauty of a work. We must feel and be affected by it.
Carlos Lott
Graphic design is the process of visual communication and problem-solving
Lucy Good
Information architecture is the art and science of structuring and organizing the information
Ask for price
Eva Stark
It is a form of solution-based thinking with the intent of producing a constructive future result
Ask for price
Max Holden
Information architecture is the art and science of structuring and organizing the information
Julia Bush
It is a form of solution-based thinking with the intent of producing a constructive future result
Ask for price
Nick Scheerbart
Graphic design is the process of visual communication and problem-solving
Ask for price
Some freshies from our blog
Деловые портфели
Классический вариант для работы
Main beauty trends for the new year
Make a choice. Botox versus other skincare alternatives.
The best dance performances of 2020 year
New experimental classes of a new age.
Elliot Roberts in a new video from Zoie Records
In November ZRecords issued a new promo with social agenda.
Three places to get best burgers and mimosas
Pay attention not only to food and drinks but to interions also.
Modern technologies for better sleeping
Pillows and blankets that helps you to sleep well.
It is necessary to choose a visual aid that is appropriate for the material and audience.
Each type of visual aid has pros and cons that must be evaluated to ensure it will be beneficial to the overall presentation. Before incorporating visual aids into speeches, the speaker should understand that if used incorrectly, the visual will not be an aid, but a distraction.

Это был конец 2018 года. Я и мой друг, впоследствии партнёр, давно хотели попробовать начать свой проект, который был бы нам интересен, но мы не могли нащупать свою идею. Она появилась сама собой.

Я пошел на отработку после Вуза и у меня появилась необходимость в деловой мужской сумке для работы. Подходящего варианта на конец 2018 года я не смог отыскать. Мужские сумки были, но дизайн и качество, не соответствовали цене изделия. Свободных денег не было, чтобы заплатить 300-400 рублей за сумку среднего качества с посредственным дизайном. И тут родилась идея попробовать заниматься именно мужскими сумками из кожи, которые были бы хорошего качества, по доступной цене.

Идею я решил проверить и, оказалось, что я не один такой. Много парней, мужчин, искали такие изделия, но наш рынок не мог им предложить интересные варианты деловых сумок, в среднем ценовом сегменте. Нас заинтересовали именно мужские сумки, а не безликие портфели угловатой формы, которые были на нашем рынке, в таком сегменте. Мы поняли, что можем дать людям изделия, которые они хотят и могут себе позволить. Осталось решить один вопрос: Как это сделать?

Дальше были недели бессонных ночей: изучение рынка и законодательной базы, поиски финансов и поставщиков. Путь был достаточно трудным, но мы рады, что решили рискнуть и сделать, то что нам казалось правильным.
Many books have been written about Silicon Valley and the collection of geniuses, eccentrics, and mavericks who launched the "Digital Revolution"; Robert X. Cringely's Accidental Empires and Michael A. Hiltzik's Dealers of Lightning are just two excellent accounts of the unprecedented explosion of tech entrepreneurs and their game-changing success.

But Walter Isaacson goes them one better: The Innovators, his follow-up to the massive (in both sales and size) Steve Jobs, is probably the widest-ranging and most comprehensive narrative of them all. Don't let the scope or page-count deter you: while Isaacson builds the story from the 19th century--innovator by innovator, just as the players themselves stood atop the achievements of their predecessors--his discipline and era-based structure allows readers to dip in and out of digital history, from Charles Babbage's Difference Engine, to Alan Turing.

The Innovators:
How a Group of Geniuses, and Geeks Created the Digital Revolution
Это был конец 2018 года. Я и мой друг, впоследствии партнёр, давно хотели попробовать начать свой проект, который был бы нам интересен, но мы не могли нащупать свою идею. Она появилась сама собой.

Я пошел на отработку после Вуза и у меня появилась необходимость в деловой мужской сумке для работы. Подходящего варианта на конец 2018 года я не смог отыскать. Мужские сумки были, но дизайн и качество, не соответствовали цене изделия. Свободных денег не было, чтобы заплатить 300-400 рублей за сумку среднего качества с посредственным дизайном. И тут родилась идея попробовать заниматься именно мужскими сумками из кожи, которые были бы хорошего качества, по доступной цене.

Идею я решил проверить и, оказалось, что я не один такой. Много парней, мужчин, искали такие изделия, но наш рынок не мог им предложить интересные варианты деловых сумок, в среднем ценовом сегменте. Нас заинтересовали именно мужские сумки, а не безликие портфели угловатой формы, которые были на нашем рынке, в таком сегменте. Мы поняли, что можем дать людям изделия, которые они хотят и могут себе позволить. Осталось решить один вопрос: Как это сделать?

Дальше были недели бессонных ночей: изучение рынка и законодательной базы, поиски финансов и поставщиков. Путь был достаточно трудным, но мы рады, что решили рискнуть и сделать, то что нам казалось правильным.

How to be creative
Though creativity cannot be taught, it can certainly be nurtured. Find a routine that works for you. Routines can be positive if they reinforce a healthy, creative mindset; they can be counterproductive if they actually keep you from being creative. While breaking your routine once in a while to force new ways of thinking is good, what if growing/learning/experiencing new things was built into your routine as a given? The people who speak negatively about routine have probably not developed a routine that puts them on a path of internal growth. The key is to discover creative rituals that put you in a more creative mindset
Made on
Tilda